10 X 100 Campanha da Semente!

Um divertido vídeo impulsa a nova campanha da Semente, um audiovisual que se pode ver aqui

Quarta, 12 Fevereiro 2014 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Semente - A Semente, o projeto autogerido educativo em galego para nenas e nenos de 2 a 6 anos em Compostela, procura pessoas que colaborem economicamente com o projeto. A campanha 10 X 100 tem como objetivo alcançar 100 pessoas que colaborem com 10 euros cada mês.

A Semente de Compostela é umha realidade com três anos de trajetória e configura-se como um dos projetos de transformaçom social mais destacáveis na atualidade, umha realidade que se desenvolve graças a um processo de participaçom social em que colaboram maes e pais, ativistas do centro social do Pichel e pessoas e organizaçons colaboradoras.

As Escolas de Ensino Galego Semente som umha iniciativa social, autogerida, sem ánimo de lucro, impulsionada pola Gentalha do Pichel, que pretende conformar, junto com outros projetos semelhantes, as bases necessárias para a criaçom da Escola Nacional Galega.

Nas Escolas de Ensino Galego, as atividades som desenvolvidas na língua do nosso povo, favorecendo a aquisiçom, conservaçom, cuidado e consolidaçom da mesma. Entendemos o idioma galego como parte indissolúvel da nossa cultura, da nossa história e do nosso futuro, e defendemos o seu carácter internacional. Criando um espaço de interculturalidade, formentará-se a importáncia do respeito ás outras culturas que vivem no nosso país.

As Escolas de Ensino Galego som um espaço de uma pedagogia transformadora ao serviço dos interesses populares. Defendemos para o centro de ensino princípios como a coeducaçom, laicidade,  assemblearismo, interaçom com a natureza, respeito pola autoregulaçom da criança, integraçom no contexto do seu bairro e da cidade...

O formulário de colaboraçom está disponível aqui.

 

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

 

+ Ligações relacionadas: