Ugia Pedreira e Fred Martins estreiam 'Acrobata' em Compostela

Concertos os dias 2 e 3 de junho na Aula de Natureza do parque de Belvis, a partir das 20h30

Terça, 31 Maio 2011 08:15

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A galega Ugia pedreira e o brasileiro Fred Martins apresentam esta semana em Compostela o seu último trabalho, Acrobata. Farám-no com dous concertos os dias 2 e 3 de junho, a partir das 20h30, no parque de Belvis.

Este trabalho nasce três anos depois de um encontro entre os dous artistas no Rio de Janeiro, em 2008. Um encontro entre duas realidades afastadas no espaço, o Brasil e a Galiza, mas próximas em tempos, ritmos poéticos e linguagens, onde as palavras emergem cobertas por um mesmo facto, o galego-português, e adornadas pola fusom da música popular de ambos países. Quer ser um disco intimista e singelo a fluírem os sentimentos desde o interior para volver a ele, mistura de sensibilidade e força.

Ugia Pedreira e  Fred Martins som artistas, cantantes e compositores já consagrados e reconhecidos no panorama artístico da Galiza e do Brasil. Ugia com projetos musicais como Nordestinas, Ecléctica Ensemble, ou Marful. Doutro lado, Fred Martins tem publicado já quatro discos como cantor e compositor com a colaboraçom de artistas universais do Brasil como Ney Matogrosso, Maria Rita ou Zélia Duncan.

Acrobata é o carrám, umha ave ártica que na sua viagem migratória a grande distáncia cara ao sul fai umha paragem para comer nas costas galegas. Também o acrobata é umha ave que mora na regiom sul do Estado da Bahia e que está em perigo de extinçom. É por isso que em palavras de Ugia e Fred este disco «dispom de asas como estas aves para que cada umha das cançons disponham da autonomia precisa para voarem ceives».

Com desenhos do artista gráfico Pablo Giráldez e cançons originais e próprias para as vozes do brasileiro e da galega, além de engadir algumhas colaboraçons muito importantes como as de Diego Galaz, Pedro e Pablo Pascual e Germán Díaz entre outros.

Foi gravado nos Estúdios Beograd, o Auditório de Galiza e o  Conservatório de Ourense. Este trabalho está produzido e dirigido por Pedro Pascual, misturado e masterizado em Savik-Sound (Caritel-Ponte Caldelas) com o técnico Xosé Trincado em março de 2011.

Próximos concertos de Ugia e Fred

  • 2 Junho Compostela (Aula da natureza, Belvis)
  • 3 Junho Compostela (Aula da natureza, Belvis)
  • 5 Junho Marim (Espaço multiusos da Praça de Abastos)
  • 9 Junho ShowCage. FNAC-Corunha
  • 10 Junho Corunha (Centro Ágora)
  • 11 Junho Mondonhedo
  • 22 Julho Corunha (Castelo de Sto. Antom)
  • 30 Julho Monção
  • 10 Agosto Ordino (Andorra)
  • 15 Outubro Ferrol
  • 15 Dez- 15 Janeiro Previsão Brasil