Eduardo Maragoto: «A Internet mudou muitíssimo o panorama do debate normativo»

Sexta, 28 Junho 2013 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - O programa Recendo da estaçom de rádio corunhesa Cuac FM entrevistou há uns dias Eduardo Maragoto, vogal da Associaçom Galega da Língua (AGAL). A entrevista, de 40 minutos, girou em torno do ideário da AGAL e o reintegracionismo, explicado a um público amplo e tentando fugir das tópicas acusaçons que se tenhem dirigido os partidários das diferentes normativas ao longo de décadas de guerra normativa.

Nesta ocasiom, o programa começa com notícias socioculturais e com a agenda dos atos programados na Corunha e no resto do país na semana, para transitar para a entrevista, que se debruça sobre as razons polas quais o galego e o português ainda estám a percorrer caminhos desencontrados, a relaçom dos neofalantes com o reintegracionismo ou os partidos políticos com a língua, sem esquecer a variada oferta de cursos que disponibiliza a associaçom. Recendo também contou neste programa com a colaboraçom de Fran Rei.

Recendo é produzido pola Agrupaçom Cultural Alexandre Bóveda e emitido desde há anos todas as terças-feiras das 19h às 20h.

 

Entrevista a Eduardo Maragoto no programa Recendo, da Cuac FM

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

[Ligaçom ao programa completo]