As equipas de normalizaçom lingüística de Ferrol difundem na rede a figura de Carvalho Calero

A Câmara municipal ferrolana propujo 2012 para dedicar o Dia das Letras ao insigne galeguista

Quinta, 17 Fevereiro 2011 08:44

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Na imagem, mural realizado pola Fundaçom Artábria

CTNL (*) - A Coordenadora de Equipas de Normalizaçom Lingüística (CTNL) de Ferrol e a Câmara municipal pugérom em andamento um sítio web para a informaçom e reflexom sobre a vida e a obra do intelectual ferrolano Ricardo Carvalho Calero.

 

A Câmara municipal de Ferrol comemorou o passado ano 2010 o centenário do nascimento de um dos seus filhos mais ilustres, dom Ricardo Carvalho Calero. Fôrom várias as atividades realizadas com o fim de lembrar e pôr em valor com dignidade a sua figura: atividades culturais, jornadas literárias, teatro... pouco depois a materializaçom da compra da sua casa no bairro de Ferrol Velho, para a sua posterior recuperaçom, e a proposta da declaraçom do Dia das Letras Galegas 2012 para Ricardo Carvalho Calero.

Segundo manifestam da Câmara municipal, «o conhecimento e o entusiasmo pola obra de Carvalho Calero deve seguir viva e nom deixar esmorecer o entusiasmo posto na celebraçom do centenário, e assim nasceu esta página, com o objetivo de que, passado o centenário, haja um espaço dinâmico e aberto para o mundo do ensino em que as possibilidades de se achegar à figura de Carvalho Calero, de trabalhar com a sua obra, de interpretá-la e conhecê-la, se mantenha de forma permanente».

Esta ideia surgiu do dinamismo da Coordenadora de Equipas de Normalizaçom Lingüística de Ferrol e do próprio Departamento de Normalizaçom da Câmara municipal e concretiza nesta página desenhada pola empresa Tagen Ata.

Segundo assinalam, «oferecemos esta página como um campo de trabalho aberto para a comunidade educativa que nos permita todos conhecer e valorar o nosso autor como corresponde. O professorado e o estudantado poderám achegar recursos e as suas atividades à página durante o curso, com o fim último de que a fagam sua e a utilizem como um recurso educativo próprio».

A Câmara municipal, através do departamento de Normalizaçom Lingüística, oferecerá nestes meses, como complemento da atividade, obradoiros formativos para a utilizaçom do gestor de conteúdos para o espaço web.

 

 


(*) Texto adaptado do site da CNTL