'Emigrantes, exilados e perseguidos. A comunidade portuguesa na Galiza (1890-1940)', de Dionísio Pereira

Sábado, 23 Novembro 2013 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - O historiador Dionísio Pereira alarga a lista de autores de prestígio que decidírom publicar com a ATRAVÉS|EDITORA e fai-no com o trabalho Emigrantes, exilados e perseguidos. A comunidade portuguesa na Galiza (1890-1940).

Este é um trabalho enquadrado no exercício da história transnacional que apresenta as conseqüências que o processo de perseguiçom e aniquliaçom política perpetrado polos executores do golpe de Estado de julho de 1936 tivo para os cidadãos de origem portuguesa residentes ou exilados na Galiza. A identificaçom deste coletivo, integrado secularmente na sociedade galega, e a descoberta da sua importância naquele contexto repressivo permitem umha nova abordagem da sua presença como corrente migratória, do seu grau de integraçom laboral e social e também avançar na caracterizaçom das perseguições perpetradas polos golpistas.

Dionísio Pereira (Corunha, 1953) é licenciado em Ciências Económicas pola Universidade de Santiago de Compostela (USC). Investigador especializado na história dos movimentos sociais na Galiza contemporânea; entre 2006 e 2013 participou no projeto de pesquisa interuniversitária “Nomes e Vozes”, encabeçado pola USC. Nos últimos tempos também trabalhou no campo da história e da cultura marítima da Galiza, formando parte entre 2011 e 2013 do projeto “Patrimoni etnològic, societat i cultura marítima” (PESCUM), liderado polo Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural (Instituto Catalão de Pesquisa em Património Cultural).